min-lilla-siri

Alla inlägg under juni 2011

Av Filippa Bräutigam - 30 juni 2011 22:15

Efter två dygn på BB fick jag nog och när Frans skulle hem fick jag separationsångest! Vi är ju en liten familj och jag ville inte sova utan honom så vi åkte hem ihop :D

Så skönt att vara hemma igen! Sova i egen säng och klappa på katterna!

Nu kan familjelivet börja!

  Bild från BB

Av Filippa Bräutigam - 30 juni 2011 18:15

Jag fick oväntat och oanmält besök på BB idag. Inte för att min mormor och gammelmormor inte var välkomna men besöker man en nyförlöst kvinna på BB utan att ens informera om att man ska komma... *suck*

Så sköterskorna kom in och väckte mig och sa att jag hade besökare. Det var bara att klä på sig och låta generation ett och två hälsa på generation 5 :D


Min gammelmormor tyckte hon var så söt att hon började gråta. Hon är så söt min gammelmormor. Särskilt med tanke på att hennes reaktion när jag sa att jag var gravid var " nej, men fy så hemskt".

 

Av Filippa Bräutigam - 29 juni 2011 17:00

Idag kom min lillebror och faster hit för att klämma på lilla Siri. Jag är så obeskrivligt stolt över min vackra tjej och visar mer än gärna up henne för hela världen trots att jag är helt slut efter förlossningen och har sådär lagom lätt för att sitta på en stol :P

   

Faster är fotograf och tog lite bilder på min skatt!

Av Filippa Bräutigam - 28 juni 2011 21:45

48 cm  3508 gram

Siri My Klara Linnéa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards