min-lilla-siri

Alla inlägg under maj 2013

Av Filippa Bräutigam - 21 maj 2013 10:48

Nu ligger jag här med migrän igen. Men just nu tänker jag inte på det. Istället ligger jag och funderar på bröllop. Lokalen bokade vi i förra veckan och det kommer bli så bra! Nu funderar vi på vigselplats och troligen blir det kyrkligt, har preliminär bokat en kyrka även om borgerligt skulle funka lika fint för oss. Kyrkan är jätte fin och ligger centralt i stan, då blir det lättare för gästerna att ta sig till festlokalen i Partille.

Jag funderar mycket på teman och dekorationer. Ni som känner mig vet ju att jag vill pyssla ihop det mesta själv och då är det heller aldrig fel att Brianstorma i god tid! Behöver man skicka save The date? Skall program och inbjudningar matcha, vad kan man boka och beställa i förtid? Har ju aldrig planerat ett bröllop förut även om jag ju hade ganska mycket att göra inför min systers bröllop i januari. Detta ska bli så roligt!

Den 14 juni nästa år kommer det att smälla till ordentligt för då jäklar ska vi säga ja!

Av Filippa Bräutigam - 4 maj 2013 18:56

Ikväll kör vi! Jag bjöd min bästaste på föreställningen i födelsedagspresent och nu är det dags! Halv åtta går han på min stora idol! Det finns få människor med sådant interlekt och en så stor förmåga att beröra mig som Jonas Gardell! Spänd på vad han har att erbjuda idag!

Ovido - Quiz & Flashcards