min-lilla-siri

Alla inlägg den 6 juni 2013

Bb

Av Filippa Bräutigam - 6 juni 2013 21:54

Idag har jag gjort min första bredvidgång. Det är så mysigt bara att få se på dessa små miniatyrer av människor. Idag har visst varit lugnaste dagen på decennier o h vi hade intensiv mycket att göra. Alla mammor skötte sig mest själva och jag hann läsa lite riktlinjer och annat matnyttigt. Hittade blandannat min förlossningsjournal och läste den en stund. Sen satt alla och tydde signaturer, alla var ju så nyfikna på om de tagit hand om mig när Siri kom. Fniss.
Även om jag knappt fått känna på yrket på bb idg så vet jag av det lilla jg sett att jag älskar det, och ännu bättre kommer det bli på lördag då jag skall vara på förlossningen. Jag kan knappt berga mig! Detta kommer bli en helt fantastisk sommar!

Ovido - Quiz & Flashcards