min-lilla-siri

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Filippa Bräutigam - 14 november 2011 20:53

I morse fick jag ett mail, "nu ligger bilden på Siri uppe på hemsidan och du kan börja samla röster". Och det gjorde jag! Oj vad jag har samlat! Idag har jag suttit på Facebook och bett alla rösta! nära bekanta och inte så nära bekanta. Jag har fått svar från många att de genast slängt iväg sin röst och jag tror att Siri har god chans att vinna! Jag har 30 dagar på mig att samla röster och har redan Fler röster än förra månadens vinnare! Men har även sett att röster sprungit iväg till flera hundra så jag kommer fortsätta ragga tills månaden är över. 


Addressen man går in på är: www.lifestone.com/sv/bebistavling Sedan lägger man natrligtvis sin röst på världens finaste Siri. 


 

Min faster kunde inte låta bli att fota Siri i helgen då hon hade ett fotojobb hos min vän Bianca.

Detta blev resultatet.

Av Filippa Bräutigam - 14 november 2011 14:45

Jag är ju inte av den typen att jag är tokig i kommersiella jippon som går ut på att få oss att konsumera mera! Därför hade jag inte, som jag har insett att de flesta andra småbarnsmammor gör, införskaffat någon  present från Siri till Frans. Men det betyder j inte att man inte kan skapa sina egna traditioner. Igår lagade vid lasange (hur stavas nu det då). Vi dukade fram fint på bordet. Dukade med de fina Intermezzoglasen från Orrefors och tände lite ljus. Dessutom lyxade vi till det med dessert. Vem uppskattar inte de klassiska päronhalvorna med after-eight liksom?


    

Ovido - Quiz & Flashcards