min-lilla-siri

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Filippa Bräutigam - 8 februari 2013 09:24

Bör inte vara några problem att klara av det praktiska provet men ändå då känns det nervöst.
Mittbedömning skall det också bli och det där att bli bedömd i hur jag bemöter patienter och anhöriga, som sagt har jag väll inget att oroa mig för men det är själva bedömningsmomentet som är jobbigt!
Shake it loose och påt bara!

God morgon!

Av Filippa Bräutigam - 8 februari 2013 07:46

Bör inte vara några problem att klara av det praktiska provet men ändå då känns det nervöst.
Mittbedömning skall det också bli och det där att bli bedömd i hur jag bemöter patienter och anhöriga, som sagt har jag väll inget att oroa mig för men det är själva bedömningsmomentet som är jobbigt!
Shake it loose och påt bara!

God morgon!

Ovido - Quiz & Flashcards