min-lilla-siri

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Filippa Bräutigam - 4 mars 2013 18:43

Chefen på gasten ringde och meddelade att det inte blir något jobb för mig! Käns skit och mitt eget spöke är i Norge och kan inte trösta! Hade ju egentligen inte räknat med jobb när jag gick dit men audition kändes bra även om det under intervjun lät lite som att det faktum att Frans jobbar där var ett för stort minus i kanten.

Alla som får jobb blir uppringda och testen får mail, det var vad de sa! Så när Sandra ringde ikväll spreds ju minst sagt ett glädjerus. Men hon ringde tydligen bara mig av alla de som blev utan jobb! Tack men det var helt onödigt! Hade det inte varit för det samtalet så hade jag inte gått från superglad till superbesviken! Ett mail hade varit tusen ggr bättre! Där var gatendrömmen över och pissigt känns som att det inte riktigt räcker till att beskriva hur dåligt det känns!

Det känns extra långt till fredag och till frans kommer hem nu! Inge bra alls!

Ovido - Quiz & Flashcards