min-lilla-siri

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Filippa Bräutigam - 27 mars 2013 15:16

Ursäkta franskan men det gör det faktiskt! Idag var läkemedelsberäkning nummer två och åter igen krävs 100% rätt på tentan! Efter att ha jämfört mina svar med typ tio personer så känner jag att det måste gått vägen! Nästan för bra för att vara sant! Känns nästan overkligt att jag i så fall klarat sju tentor i rad! Detta året har gått som en dans och jag är så sjukt stolt över mig själv! Nu är det bara en kurs kvar i omvårdnad av psykiskt sjuka och det blir en lugn avrundning av denna terminen.
I höst gör vi två korta kursen och i första veckan av november åker vi till Calcutta! Livet leker i skolan och på hemmaplan. Frans blev godkänd på redovisningen av sitt exjobb idag och till sommaren blir han färdig! Vi är så duktiga att man smäller av! Vet att jag bryter mot en del oskrivna regler när jag skriver det men vi är bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards