min-lilla-siri

Alla inlägg den 22 december 2012

Bye

Av Filippa Bräutigam - 22 december 2012 13:49

Nu är det hej då till Liseberg för i år och troligtvis hej då till entré och biljett för alltid. Till sommaren skall jag söka tillbaka till lisebeg men mina förhoppningar är ju gasten!
Skall ju även söka vårdjobb men sållar nog ganska bra där också eftersom jag redan har ett jobb så kan man ju vara kräsen. Tänker söka på bb och på förlossningen som undersköterska, sen söker jag nog till akuten, infektion och iva... Vite ju häftiga avdelningar att jobba på. Kanske dyker det upp lågor annat av intresse men det återstår att se.
Idag är i alla fall årets sista dag och sedan bär det av till Stockholm imorgon för mellanlandning och sen sista biten till Piteå på julaftons morgon! Nu hoppas jag bara för allt jag har att vi inte blir fast i Stockholm på julafton... Ber till vädergudarna och flygbolagen att flyget skall gå!

Ovido - Quiz & Flashcards