min-lilla-siri

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Filippa Bräutigam - 26 december 2012 20:31

Asså på riktigt är nog detta med barnvagnar lite som en drog för mig! Ett glädjerus infann sig när Frans gav OK till nytt vagnköp. Och det sitter i ett tag!
Tur att man inte kan ägna sig år barnvagnsköp hela livet! Men så länge man gör bra affärer så kanske det kan kvitta i och för sig.

Nu är vår donkey i färgerna svart och sand beställd och den kommer bli så fin!

Kan knappt bärga mig tills den kommer om 3-6 veckor!

Av Filippa Bräutigam - 26 december 2012 16:41

Iiiiihåååh!
Det är ju ingen som kan ha missat att jag har en förkärlek till vagnar och jag har spanat in mig på den dyraste.
Bugaboo Donkey, den är en toppenvagn för både ett och två barn! Nu har vi ju bara ett och kommer troligtvis inte skaffa ett till inom två år men vi köper en enkel nu och blir det läge så köper vi till så att man kan lägga i ett syskon!
Beställer men en från utlandet får man den dessutom så billigt att man lätt kan få sålt den för mer. Priset på blocket för de begagnade är en bra bit över vad det kostar att frakta in dom.
Jag har bearbetat frans och han erkänner efter att ha kikat på det att det verkligen inte är någon dålig affär. Så nu skall jag beställa den! Det är verkligen drömvagnen och nu känd det som att min vagnsamling inte kan bli mer komplett, återstår ju att se men tvivlar på att jag någonsin kommer behöva någon mer!

Detta blir den dyraste vagnen jag haft men som sagt så kan jag få tillbaka pengarna om jag skulle vilja.

Jag är i lätt extas och sitter och kikar på färgkombinationer.

Sand eller svart bas
Och sand, blå, röd, vit eller rösta överdel!

Just nu låter det som det blir svart underdel och sand sufflett, om frans får välja

Ovido - Quiz & Flashcards