min-lilla-siri

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Filippa Bräutigam - 23 december 2012 13:01

Jag blev ju ombed att blogga om hur mitt drömbadrum ser ut. Jag funderat ett bra tag och för mig är det viktigaste att man kan sjunka ner i ett varmt bad och slappna av. Naturligtvis gärna ett jacuzi kar med sånna där underbara massage strålar. Gärna ett badkar och badrum i lite äldre stil. Ser framför mig en bänk där handftet (gärna två) ligger sådär ovanpå bänken och inte nersänkt. Kaklat med lite osymmetriska kakelplattot, gärna med lite avbrott i någon rogivande färg.Stengolv i grått, med golvvärme såklart! Mycket förvaringsutrymme och en handduksvämare... Myyyss! badrum

Av Filippa Bräutigam - 23 december 2012 00:51

Imorgon kommer syskonen hit och vi tänkte fira lite jul eftersom vi inte ses på julafton. Jag är ju en av dom som bara ät sådär måttligt intresserad av julmat och sånt tjafs. Därför tänkte jag att det är bättre jag övar på mina tårtbakarskills. Nu är jultårtan färdig och såhär blev den!

Ovido - Quiz & Flashcards