min-lilla-siri

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Filippa Bräutigam - 2 april 2013 08:56

De måste helt enkelt fått ett avhopp! Varför skulle de annars kalla mig på intervju? Jag vaknade med migrän imorse efter den första riktigt jobbiga natten på länge med Siri. Låg och halvsov när jag kikade in i min inkorg på telefonen. Och där låg det! Ett mail från personalansvariga på förlossningen i Göteborg! Behöver jag säga att migränen försvann? Detta är vad jag vill mest av allt! Och nu har jag verkligen halva inne och det gäller bara att förvalta detta väl!

Jag trodde det var ganska kört med tanke på att de var så längesedan jag pratade med dom och de då sa att alla tjänster nog dessvärre var tillsatta! Kan knappt tro det är sant men skall snart ringa upp för att boka en tid för intervju! Detta är helt galet!

Håll alla tummar för mig nu!

Ovido - Quiz & Flashcards