min-lilla-siri

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Filippa Bräutigam - 20 april 2013 19:56

Jag glömde ju bilden på lilla korren.
Här har han jut hämtat en bit pannkaka ur min hand

Av Filippa Bräutigam - 20 april 2013 19:53

Idag gick vi hemifrån lagom till Siris middagslur. Vi promenerade in till stan och tog oss sedan till slottsskogen för att träffa en liten med föräldrar. Lilla Hilda har hunnit bli hela tre månader! Tiden går så fort!
Vi gick till plikta och fick oväntat besök! Det fluffigaste lilla liv jag mött och inte alls skygg kom och kikade nyfiket på oss. Sen fick den smaka på lite pannkaka, snabba energier för en som vanligtvis äter nötter och kottar men den lilla korren gillade det!

Sedan blev det Hagaparken och Siri och fina bästisen Benjamin har fått leka av sig! De triggat varandra och man begriper inte hur de orkar hålla på så vansinnigt länge innan de tröttnar. Idag blev det hemfärd vid sju efter många timmars lek.
Nu skriker Siri efter lelle sp välling skall blandas och sen blir det natten.

Och till råga på allt kom det en liten kusin idag! Jag har nu en liten minikusin och jg skall bara ta reda på vad en liten kusin är för en!

Ovido - Quiz & Flashcards