min-lilla-siri

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Filippa Bräutigam - 10 september 2011 00:16

Idag har varit en toppendag! Morgonen började ju med gos med Siri. Om man bortser från att hon bajsade ner mig så har hon varit strålande hela dagen. Vi var iväg på bebisträff på biblioteket men det gav inte särskilt mycket. Får ge det en ny chans om två veckor annars skiter jag i det där med bebisträffar. Efter biblioteket mötte vi upp Bianca och Alexandra och åkte en sväng till backaplan. Siri har fått några nya haklappar så hon kan dregla lite mer, dessutom fick hon första leksaken från oss, en vibrerande blå elefant. Hon verkar tycke att den åtminstone är fin att titta på.


Jag och Siri åkte förbi Bianca en stund och sen gick vi hem och badade Siri som var på strålande humör ända in i sömnen. Nu sover hon som en stock och känner jag henne så vaknar hon vid sex imorgon bitti för att äta så nu börjar det bli dags att gå och lägga sig.


   


  Vi Satte på sittdelen på Siris vagn för att testa hur stabil den blir. Funkade perfa så vi slipper köpa en ny vagn tills hon ska sitta upp. Nu är det ju dock fyra månader kvar tills hon får använda sittdelen men den kommer funka toppenbra!

Ovido - Quiz & Flashcards