min-lilla-siri

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Filippa Bräutigam - 12 september 2011 13:21

Nu är de 70 servetterna färdigvikta och utsmyckade. På lite över en dag har jag nu gjort färdigt servetterna som skall användas och 6 veckor. Det är ett tag kvar men nu är det klart i alla fall. Resten av dagen skall jag ägna åt min underbara lilla docka. Nu ligger hon i vaggan och leker och berättar för sin lila fågel om något väldigt upphetsande. Tonläget är högt över det normala och hon slänger in små skratt mellan varven. Hon har roligt med sina leksaker.


 


Av Filippa Bräutigam - 12 september 2011 00:14

Okej, jag medger att jag är manisk! Åtminstone då de gäller pyssel.

 


Jag och Frans spelade ett nytt spel det sista vi gjorde innan vi gick och la oss. Superroligt verkligen! Men det innefattar en hel del tänk och att jag vann båda gångerna var mer tur än skicklighet. Frans fattade ju med en gång medan jag körde på tur och det lönade sig. Spelet heter Repello och blev utsett till årets spel 2010.

Ovido - Quiz & Flashcards