min-lilla-siri

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Filippa Bräutigam - 16 januari 2012 15:50

Häromdagen var jag inne i stan för att handla lite. Jag hade tänkt mig billig shopping och då passade det bra att jag fått presentkort på cervera både i födelsedagspresent och på den nya appen "wrapp". Där kan man skicka presentkort till varandra som man sedan har i mobilen. När du kommer till kassan öppnar du presentkortet i din smartphone och de skannar den i kassan. 

När vi kom in till stan efter en skön promenad så hade servera hunnit stänga. istälet begav vi oss till polarn och pyret för at utnyttja presentkortet som jag fått där. Även det via appen Wrapp. De har ju haft en hel del REA och nät det är halva priset så blir det inte farligt dyrt. Dessutom så hade Sandra kvar sin rabatt på PoP som man fick på BB 20 % på hela köpet och den gällde tydligen trots REAn. SÅ jag och Frans handlade en tröja, boddy och ett par byxor i storlek 74. Dessutom så växer Siris fötter mer än måttligt och därför köpte vi ett paket sockar också. Allt som allt med rabatter och presentkort avdraget så gick hela kalaset på 190 kr. Det får man ju vara mer än nöjd med.


   

Av Filippa Bräutigam - 16 januari 2012 14:11

Siri har ju de senaste dagarna tagit flaskan utan vidare strid. Jag ger inte bröstet ock det har hon börjat accepteraa nu. Men idag har hon vägrat äta mat. Inte gröt och inte heller favoriten, bolognese. Däremot tog hon flaskan med välling med åt endast en halv portion och det är allt jag fått i henne idag. Hon kämpar på och vill INTE äta. Vad har hon nu fått för sig? 


"kommer aldrig ge mig aldrig någonsin ger jag upp nu" det är Siris melodi!




Ovido - Quiz & Flashcards