min-lilla-siri

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Filippa Bräutigam - 23 januari 2012 20:41

Jag får ge mig själv klart godkänt! Och jag får lov att säga att jag skulle inte vilja vara den som behöver solla. Det var galet mycket trevliga människor på denna intervjun. Sist så kändes det som att det bara var ett par personer som skulle kunna platsa på Liseberg men idag var det ungefär lika många som inte skulle platsa. Som tur är har dom ju ingen kvot per intervju att fylla och förhoppningsvis blir alla dessa mina arbetskollegor till sommaren.


Jag fick höra att jag sa mycket fina, vettiga saker och att det glittrade om mig men att jag kanske sa lite för mycket. Det är ju ett känt fenomen. Filippa kan inte hålla tyst syndromet. 

Av Filippa Bräutigam - 23 januari 2012 00:09

Hålldemhålldemhålldem!

Om ett par timmar skall jag upp för att gå på en första gruppintervju inför eventuellt jobb på Liseberg i sommar och jag som inte brukar vara nervös inför jobbintervjuer har myror i hela kroppen! Kanske för att jag vill ha detta jobbet så hemskt mycket mer än vad jag tidigare har velat ha något jobb. Eller kanske att det där jobbet som personligassistent var något intressantare men av en helt annan anledning. Detta är ju ett säsongsjobb och jag vill ha det! Jag skall göra mitt bästa för att visa vem jag är men nerverna sitter utanpå. 

Gasten vore ju bara så grymt!

 

I likey likey!

Ovido - Quiz & Flashcards