min-lilla-siri

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Filippa Bräutigam - 11 oktober 2012 12:04

Nej det går inte! Fortfarande så förbannat sur över dörren imorse. Trotts att det visade sig att jag inte missade något vesäntligt på föreläsningen, nu ska jag käka lunch och hoppas att det kan gå det där dumma humöret att ge sig av!

Av Filippa Bräutigam - 11 oktober 2012 08:03

Detta blev då lösningen, en ninja spark! Hajja!

Av Filippa Bräutigam - 11 oktober 2012 07:46

Man får svära när man har brotten till skolan och dörrfan inte går upp. Vi har här hemma en innerdörr och en ytterdörren. Och just nu reagerar inte innerdörren på att man trycker ner handtaget! Det händer inte ett jävla skit! Min buss gick för 20 minutersedan. Inte så att jag vill missa föreläsningar när det är tenta om mindre än två veckor. Skjut mig någon!
Vi har ringt stena fastigheter och de skulle komma.... När då är min osökta fråga!? Kontoret är typ 20meter bort och det borde enligt min mening inte ta över 20 minuter att gå! Fattar inte de att är man innelåst på väg ut halv åtta på morgonen så brukar man vara på väg någonstans dit det är ganska bra att passa tiden!
Jag är så förbannad att jag exploderar. Försöker just nu stirra upp dörren, utan märkbart resultat! Skam den som ger sig!

Ovido - Quiz & Flashcards