min-lilla-siri

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Filippa Bräutigam - 31 oktober 2012 22:28












De finaste i världen!  


             

Av Filippa Bräutigam - 31 oktober 2012 20:51

Sitter och tittar på Rosa Bandet Galan. 


Jag har skänt 100:- 


Det tror jag att så gott som alla kan avvara så nu uppmanar jag er att lyfta telefonluren och ringa!


099-90 910



Av Filippa Bräutigam - 31 oktober 2012 13:54

Tentan i microbiologi godkänd!


Förbannat skönt!

Trots att jag var så himla säker så blir man ju nojig! Nu har jag det svart på vitt! Hurra!


48 poäng var godkänt! Jag fick 65,5 :D

Av Filippa Bräutigam - 31 oktober 2012 11:12

 

Jaha, vad är det för rubrik kanske ni undrar nu? Spännande att läsa om någons tår.


Siri har ett litet knasigt fel på tårna bredvid stortån på båda fötterna. När hon var riktigt liten låg dessa ovanpå stortån helt och hållet helatiden. Idag var Frans med Siri på östra, jag tycker att tårna blivit mycket bättre och därför slutat oroa mig. Men tydligen så är det ett fel på benen i hennes tår. Det kan leda till att hon får ont i fötterna. Går visst i sådana fall att operera. Skall vara en lätt operation sa de men jag är skeptisk. Det kan växa rätt eller fortsätta att vara felaktigt men utan att ge något obehag för Siri.
Vi får utvärdera om några år och se.


Benet växer snett från tå knogen och det gör att tån ligger snett och ovanpå de andra. Men eftersom det redan blivit så mycket bättre så är jag optimistisk och tror att det växer bort.

inte helt tydligt på bilden men man ser ungefär. 

Av Filippa Bräutigam - 31 oktober 2012 08:00

Första gången jag försover mig på ett par år skulle jag tro. Känns sådär bra!
Frans låg ytterst idag och trodde att han hade väck mig när han stängt av klockan. I själva verket sov jag jätte skönt!
Nu ligger jag här i min nyinhandlade ine piece från Ullared (snart använder jg nog inga andra kläder) och inser att det inte finns någon mening i att stressa. Jag kommer ju lika sent ändå.
Nu tar jag set lugnt i väntan på att bussen skall gå. Jag kommer en timma sent till skolan. Tur att man Hr mates som räddar en i nöden... Skriver av Rajs anteckningar sen! Vem vet, en försovning någon gång ibland kanske inte är så tokigt.

Ovido - Quiz & Flashcards