min-lilla-siri

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Filippa Bräutigam - 28 oktober 2012 14:46

Siti och jag håller på att baka en kaka. Siri gillar att baka! Särskillt att smaka på allt och att vispa!

Av Filippa Bräutigam - 28 oktober 2012 14:09

Siri fick en påse tresor till mellis, inte det bästa jag vet men nu vet jag varför de heter "mmmmh... Tresor". Det låter mmmmmh varje gång man stoppar en i munnen!

Av Filippa Bräutigam - 28 oktober 2012 10:46

Jag är så gott som färdig med ett litet lapptäcke i bebisformat, derbyt många bebisar på bakning just nu och någon skall jag väl ge den till. Om jag kan! Blev så väldigt nöjd, svårt att slita mig!

Här är resultatet, som vanligt inte felfritt men superfin!

Av Filippa Bräutigam - 28 oktober 2012 08:45

Siri har stått i en kvart och försökt få in en nyckel i nyckelhålet på vår sovrumsdörr. Jag måste säga att jag imponeras över hennes målmedvetenhet och tålamod. Set måste komma från mamma!

Med lite hjälp från pappa hamnade den rätt tillslut!

Ovido - Quiz & Flashcards