min-lilla-siri

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Filippa Bräutigam - 30 oktober 2011 20:18

Dopet blev just så fint som jag hade hoppats! Siri är ju en ängel och trots det intensiva tempot och alla människor så höll hon humöret uppe. Hon var lite kinkig en liten liten stund innan hon somnade. Sen var hon glad igen och log åt allt och alla. Hon hoppade runt i många famnar, hon ÄLSKAR människor. Jag blir så stolt att jag spricker. Det fanns ingen anledning till oro. Det ända som kunde gått bättre  var min sång. Jag fick gråten i halsen när jag skulle sjunga och missade nog några toner men vad gör det? Ingenting!

Min fina lillebror var nog den stoltaste faddern ever! Min fina fina bror.


Dessutom var det ganska många som diskuterade bröllop med min karl. Den stackaren hörde det från alla håll och kanter man får ju säga att han verkar inte helt emot det. Vi får se... vi får se. 


Siri fick massa fina presenter. Verkligen jättefina saker. Tänkte lägga upp lite bilder på dem sen men det får nog bli imorgon.


Systrami hugger in på tårtan                                           Fyra av fem generationer. Siri, jag, Pappa och farmor

   

  Släktens äldsting visar Dopklänningen 

 


En underbar dag jag inte skall glömma så långa jag lever. Men det är GALET vad mycket mat, dricka, tårta och kakor det blev över. GALET!

Ovido - Quiz & Flashcards