min-lilla-siri

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Filippa Bräutigam - 4 januari 2013 12:10

Fy i helvete vad jag hatar den känslan! Uppgivenhet! Vet ju att det inte är försent ännu så var vänlig att lämna mitt huvud och släpp taget om min kropp så den där dumma känslan i magen försvinner!
Helst av allt vill jag dra täcket över huvudet och ge upp! Hur i hela världen skall jag kunna lära mig allt detta på bara två veckor? Det är ju fan omöjligt! Begriper inte! Jag har ju pluggat men känns i te som att något sitter kvar när jag försöker repetera!
Det är för mycket och för många böcker på en gång! Massa olika moment att jobba med samtidigt och framförallt! För stor tenta!
Jag är livrädd att Jack te kommer att klara den och troligen är det ju så det kommer bli, okej en omtentera, so Wahl kan man ju tänka då! Men just nu känd en omtentera sonder värsta tänkbara! Vill ju bara få vara stolt över mig själv och känna att jag grejar detta men det känslan är långt borta. Oooohh hjälp, hur skall jag kunna släppa denna tentngest så att någonting kan börja gå in i huvudet och stanna där?

Ovido - Quiz & Flashcards