min-lilla-siri

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Filippa Bräutigam - 16 januari 2013 15:54

Någon som kan låna it en tredjedel v sin hjärna? Alternativt någon typ av förvaring där det går att låsa in du sådär en tredjedel av innehållet i min! Låt säga att jag tar bort kunskapen om hur man cyklar, står, går, pratar och eventuella andra kunskaper som jg inte behöver på tentan, då kanske jag får plats med tillräckligt av kunskap om sjukdomar för att kunna klara tentan! Kom igen det är ju bara för ett par dagar liksom!

Av Filippa Bräutigam - 16 januari 2013 15:33

Nu är den här min fina donkey! Jag har hela morgonen försökt ta reda på var den håller hus och tillslut fått reda på att den skulle komma imorgon! Och så ringer det på dörren och där är den! Den enorma kartongen innehållande min donkey! Min drömvagn! Nu är det väntan på att helg och tenta ska komma så jag kan börja pimpa den med hemmasytt!

Av Filippa Bräutigam - 16 januari 2013 09:40

En Tokyo är den smidigaste vagnen på marknaden men är ändå stabil och går attcköra på alla underlag! Ihopfalld blir den så liten att du lätt kan slänga den över axeln och du fårtillochmed ha den som handhavande på flyget!

Nu finns det en tävling dör man kan vinna en! Varför inte slå till?

Tryck på länken, gilla sidan och registrera er i tävlingen!

http://bit.ly/10yrn7x

Ovido - Quiz & Flashcards