min-lilla-siri

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Filippa Bräutigam - 30 januari 2013 09:33

Trots att det inte är jag som skall gifta mig så har det stundande brölopet inneburit en del göromål! Ganska stora sådana! Igår gjorde jag ungefär fem liter hallonmousse och ikväll blir det lika mycket choklad! Jag har att min syster på att göra bottnarna till tårtorna! Satt även igår och fixade med dekorationer till tårtan och brudens klänning har jag lagt upp.

Dessutom har jag ju en del eget som jag vill pyssla med. Tillexempel S har jag ju en vagn att pimpa och en praktik att klara. Sena kvällar och tidiga morgonar har det blivit! Dessutom är vi bebisvakt i helgen och på lördag är det bröllop med morgonfärberedelser och allt som det innebär! Det får helt enkelt bli sovmorgon nästa helg! Få skall att vara färdigt och dessutom lite ledigt från praktiken.

Räkna till tio och påt igen, nästa projekt... Lämna Siri på dagis!

Ovido - Quiz & Flashcards