min-lilla-siri

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Filippa Bräutigam - 13 januari 2013 19:18

Jag tar en kort återhämtnings- och reflektionspaus i pluggandet för en härlig misosoppa till middag och sedan nattande av min lillaskit.

Dagens pluggande har gått segt men jag känner nog ändå att jag lärt mig nytt hela tiden. Vilket käns skönt då det vid det här laget borde ha blivit total kortslutning på grund av det konstanta flödet med symptom, omv?%

Av Filippa Bräutigam - 13 januari 2013 11:05

Tentastressen gör att min bloggfrekvens sjunkit drastiskt men eftersom det är exakt en vecka sedan jag började min detox så tänkte jag lämna en liten rapport.
I veckan som gått har jag aldrig gått hungrig och jag har endast ätit GOD mat! Massor med frukt och en hel del smooties senare så är jag faktiskt ganska pigg, koncentrerar mig bättre på plugget och har tappat två kilo! Måste medge att jag är nöjd med resultatet även om jag fortfarande väntar på att min hy skall bli vackrare.
Jag har minst en veckas detox kvar och även om jag stött på en hel del sockersjuk under veckan så har jag lyckats hålla mig!

Ovido - Quiz & Flashcards