min-lilla-siri

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Filippa Bräutigam - 18 januari 2013 14:25

Efter snart två veckor detox känner jag mig pigg och fräsch! Hudens lyster vill jag inte påstå har förändrats men det kommer nog på längre kurer! Imorgon är tenta och efter det kalas! Jag tar altså en dags uppehåll och fortsätter kuren på söndag! Sen bli det två veckor till och sedan stundande brölopp och allt vad det innebär! Så får vi se om vi kör två veckor till efter bröllopet! Måste säga att kuren är helt underbar! Har upptäckt så mycket ny god mat och jag har ju klarat mig ifrån synden i två veckor, utom igår då jag beställde en salladsburgare när de andra åt pizza (altså en sallad i pizzabröd) ingen jättesynd altså! Dessutom visar vågen 4,5 kilo ner på två veckor! Det hade man inte trott att balanserad kost och inget godis kunnat göra! Har ju inte tränat något under tiden!

Ovido - Quiz & Flashcards