min-lilla-siri

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Filippa Bräutigam - 19 september 2012 23:28

Jag: Frans det luktar jätte mycket bajs här.
Frans: va inte det din andedräkt?

Detta får man höra just efter tandborstningen. Charmig karl en har! Vill tillägga att det inte var min andedräkt!

Av Filippa Bräutigam - 19 september 2012 15:22

Känner mig lite skyldig när jag står och ler åt Siri när hon äter sitt livs första klubba. Så var det ju inte riktigt tänkt men har inte hjärta att ta den ifrån henne. :)

Av Filippa Bräutigam - 19 september 2012 11:29

Ja om det var någon som finderat över varför bloggfrekvensen ökat så är det nog ingen som gör det längre. Svaret är appen. Och med den medföljer även en del stavfel och, ja, utbytta ord här och där. Nu när jag läser mitt inlägg från läggdags igår vet jag inte ens vad jag hade för avsikt att skriva. Men det kanske inte gör något. Jag skrattade gott i alla fall över hur knas det blev

Ovido - Quiz & Flashcards