min-lilla-siri

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Filippa Bräutigam - 24 september 2012 20:35

En grytlimpa blev det ikväll också. Idag blev det på dinkelmjöl.

Av Filippa Bräutigam - 24 september 2012 16:19

Set var en relativt lugn dag idag. Måndagar brukar ju annars vara den dag då alla skall till vårdcentralen men inte idag. Ett par omläggningar något kappilärprov, en astmatiker och ett hembesök senare åker jag hem och är nöjd med dagen.
Ännu inga venprover, var ju inte på labb idag men hoppas på något imorgon iaf.
Nu blir det hem och laga mat!

Av Filippa Bräutigam - 24 september 2012 07:22

På väg mot praktik då! Tyvärr fick jag inte riktigt den nattsömn som man kunnat hoppas på. Ingen toppen uppladdning. Först klockan tolv kom vi i säng, både jag och Frans satt och pluggade igår och var så inne i vårt. När jag kikade upp för att titta på klockan så var den halv tolv. Skall snart byta buss och då blir det sova på bussen om jag lyckas hitta någonstans att sitta.

Önska mig lycka till idag! Nervös som få!

Ovido - Quiz & Flashcards