min-lilla-siri

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Filippa Bräutigam - 4 augusti 2011 13:46

Packa packa packa! Hela natten kändes det som, men vi har ju aldrig rest långväga med liten förut och vill absolut inte glömma något oumbärligt. men nu har vi med oss det mesta man kan tänka sig och det innebär nog en hel del helt oviktiga saker också.


Så bär det ikväll av mot de två första pitstopen på väg mot Kalmar och 65-års firande. Först skall vi förbi min syster och spana in hennes nya lägenhet i Borås, det får bli till att ta med en påse hembakade kanelbullar. Mums! Sedan kör vi vidare till Jönköping där en hotellövernattning väntar, inte alla femveckors som fått uppleva sådan lyx. ;)


Fick just ett samtal från någon som borde ringt mig för bra länge sedan. Jag har inte pratat med min pappa på ett och ett halv år. För att undvika att det blir pinsammare för honom än vad det behöver bli att möta mig på lördag eller för att han saknar sin dotter och så hemskt gärna vill prata? Jag vet svaret! :/

Ovido - Quiz & Flashcards