min-lilla-siri

Alla inlägg under augusti 2011

Av Filippa Bräutigam - 2 augusti 2011 20:12

Igår  blev det en lång dag ute i värmen med Bianca och hennes fina lilla Alexandra. dessutom lämnade Cornelia en galet fylld påse med MASSOR av söta kläder i storlek 56 till Siri och en hel del i 62. En hel hög med söta klänningar och helst vill man kunna sätta på henne allt på en gång men det fungerar ju inte riktigt så. När Frans kom hem så bokade vi hotell till på torsdag, det skall bli så mysigt att få ett avbrott från vardagen och en mysig hotellövernattning med vår lilla Siri :D


Sen blev det ytterligare en dag i hettan med Bianca och små skruttarna. tiden går så fort när man är med er, ni är toppen!


Så har jag anmält oss till babysimmet och det ska börja i vecka 41. Ser jag mycket fram emot. Imorgon skall både jag och Frans få nya frisyrer och så är han ledig i en vecka nu! Så vi får ta igen en massa saknad kvalitetstid.


Till helgen blir det en tur till Farmor och Farfar som arrangerar 65 års kalas och har bjudit in hela tjocka släkten, Siri skall på sitt första släktkalas. Jag skall stolt visa upp min lilla skatt!

Ovido - Quiz & Flashcards